häämskt mysigt :)


igår , eller hur man nu säger ..
iaf låssas vi att det var igår fast det igentligen var i förrgår :) anyway ..  då var jag i garaget med bästaste i typ 4 timmar och pilla med Crossen  , hihi , de är mys ! fast inte lika mys när man får Plåstra om slangen 2 gånger :') Sen blev klockan typ 2 innans vi äntligen lagat hålen!
Kollade på halva simpsons filmen när vi vaknade, vilket var synd att vi bara såg halva för den va rätt bra :)  favorit fick bråttom till trödje med Danne ;) så då vare bara att skynda sig hem och duscha o sen åkte jag och hämtade marina i byn , sen brassade vi hem till Brunnsvik och tog våra kära fiskespön och åkte ut med pappa i båten , trollade i drygt en timme , utan ett enda napp :(  fiskjävlarna var nog inge hungrig idag ..
Sen mös vi lite på gräsmattan på baksidan i solen  innans vi styrde vår kos mot forsbacka igen ;) . nu på kvällskvisten har jag vart hos min kära andramamma , `moster´ med andra ord ... pratade om lite allmänna saker och även flytten och sånt ..
Imorn fyller malin år , spännande .. åker vell dit en stund imon kanske , om hon är hemma..

Men på lördag , dåni .. då blir det jävlarimej sthlm !  äntligen lön , så jävla skönt !

GrönaLund med mina älskade favoriter , Tjohej :D


Du är världsbäst  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0