Jävla horungar


Igår Kom marina till mig och hjälpte mig med att plocka ner sängen , snällisen min ... sen tog vi marres moppe till köpis .. gick in där en stund , sen när vi kom ut ser vi två svartingar sticka iväg fort somfan ..
" jaha , vad hade dom så bråttom för då ? "
Sen startade marina moppen och vi skulle åka iväg , så Svänger styre men inte hjulet ...
" marina vad håller du på med ? "
" men vadå? jag gör ingenting , ja försökte bara svänga "
Då hade dom där jävlarna vridit sönder styret och försökt sno marinas moppe .... vi låste moppen o gick skitfort till Mcdonalds. .. OCH TROR NI INTE ATT DOM JÄVLARNA SITTER DÄR INNE , och skryter om Mopeder !!
vi fick damp och började snacka skithögt om att det var några jävla idioter som förstört våran moppe !
Dom stack fortsom fan när vi kom ...
Sen ringde marina till sin pappa , som fort åkte till köpis !
Efter typ några minuter ringde han upp igen och frågade :
" HUR SÅG DOM JÄVLARNA UT ? "
" 2 utlänningar på en svartorange moppe , sa marina "
marres pappa slängde på luren ...
sen såg vi dom där två , springa som JUDAR utanför mcdonalds .. då hade marinas pappa sett dom vid marres moppe IGEN ! alltså , så fort vi hade gått in på mcdonalds så åkte dom TILLBAKA till moppen för att försöka sno den ! Jävla idioter ..
SÅ marinas pappa hade Jagat dom med bilen i fullfart , och då hade dom kastat deras moppe i skogen och sagt :
"hur fan kör du idiot ? "  sen sprang dom som fan in i skogen ..
sen ringde han polisen så dom kom dit efter typ 1 timme , skitsegt !
men innan poliserna kom , så kom massa svartingar ...
" oj jävlar , nu kommer hela Svartinggänget ... "    vi trodde typ dom skulle dra upp kniv o hela skiten ..
" VAFAN , har ni snott våran moppe ? "  sa dom
" ööh nej , dom sprang o gämde sig i skogen "  sa vi
"vet ni vilka det var ? " sa dom
" aaa vi vet namnet på EN uttav dom  " sa marinas pappa .. 
" AAA det är en jävla AMAR från sandviken " sa jag
då kollade dom på varandra occh typ sneglade på en annan utav dom som gick iväg fort som fan ... vi fattade ingenting . sen sa den ena :
" DU , DET DÄR VAR AMARS PAPPA !!!!!!!!!!!! " 

Jävla otur , tänkte jag ....              ;)

Sen kom polisen , ställde massa frågor o skit ... Då kom också Amars Pappa och Mamma i en Mercedes ( eller hur det stavas ) . Dom blev typ Flytokiga och stog o skällde på poliserna o skit .. Helt jävla Sjuk !

och marinas pappa ba

" ja , inte för att jag är rasssisst men det är FAN så att man blir det nu !!!!! fyfan   "
och marre o ja höll på o dö vi ... vilken jävla Tragedi ..
PLUS att marres tröj-arm stack ut ur deras Duff ... dom hade snott marinas TRÖJA som låg på Moppen , för vi skulle ju bara in en snabbis !  
vilka jävla AP-hjärnor ...  sen så sa jag till den svarta (som på stog att det var hans moppe ) 
" aaa , men vi vill nog ha marinas tröja som ligger däri innan vi åker ... "
"aha ? men jag har ingen nyckel ? "
"men vafan , är de inte din moppe eller ? " sa jag
" ööö jo ? men jag glömde Nycklarna i när den blev stulen ........ "

vi kunde fan knappt hålla oss för skratt ....
tröjan fick ligga kvar , sen åkte vi ..

Jag säger som Tomas , (marinas pappa )

" Jag är inte rassist , men det är FAN så att man blir det nu .. fy fan ! "

Och .... AMAR ska nog passa sig jävligt noga nu ! haha :')  MOPPETJUVEN


tack och hej jag älskar min bror ! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte heller rasist men fyfan, köp en egen

2007-08-14 @ 15:51:20
URL: http://mariacharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0