Kämpar för dig

image1
Allltid ska jag kämpa för dej , det är bara dig jag behöver älskade bror ... ingenting annat spelar någon roll längre , Jag tänker göra allt för att det ska bli bra igen , jag tänker göra allt för dej ! Du ska inte behöva göra sånt här för att våran familj är idioter . Du ska inte behöva må dåligt för att få den uppmärksamhet  och kärlek du behöver.
Kärlek från sina föräldrar tar alla som en självklarhet , men vi är inte som alla andra pontus ..vi måste försöka inse det . Jag finns alltid för dej , jag ska aldrig såra dig för du är den finaste människan jag vet . INNERSTINNE . och det vet alla som känner dig ! Jag älskar dig PontusHöglund, du är min HELA och ENDA familj ! <3

Vill jag ens fortsätta längre ?


Hanna Ekelund ,  du läser mig som en bok ... du förstår vad det handlar om .. vi tar oss igenom det här med varandras hjälp .


Idag är en värdelös dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0