Klarar man längre än såhär?


Idag har jag kommit på att det inte behöver hända så mycket mer förns man ska bryta ihop ,  men jag kämpar vidare för dig älskade älskade lillebror . Jag gör allt för dig ! även om du aldrig kommer leva upp till min önskning ..

Idag har jag haft en mysdag , för jobbarvännen smsade kl 10 och sa att jag slapp jobba pga lite kunder , skönt tänkte jag , och drog på mig täcket igen och slumrade in ... hann inte riktigt somna om så jag gick upp istället .  fick ett samtal från älsklingsCissi , hon kom hit sen med sin moppe:) sen åkte vi in till staden och skulle sola lite i Boulongen . men vi åkte på AmerikanskFotbolls-match istället , det va rätt trevligt fast de va så mycket myggor så vi åkre till åbyggeby istället, skitmysigt ställe hon bor på alltså :) aviis faktiskt ..  Ikväll blir det förmodligen lugnt .. hade velat festa men alla mina "kompisar " ,är ju så "KUL" ..... nooot !   får se hur det blir igentligen !  Ska iaf försöka få tag på en ny lägenhet snart .1a i stan nånstans blir det . . 

Kämpa? orkar man längre än såhär ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0