Kvällstankar



"Vi måste gå skillda vägar om vi ska mötas igen ,"

.. kanske är det därför vi bråkar så ofta , kanske är det därför vi aldrig ses ?
För att vi vill se hur långt vi orkar ..
Alla som ens känner igen mitt namn , vet att min evigt bästa vän kommer att vara Hanna Cecilia  Ekelund, ingen kan någonsin ta det ifrån mig. Hur mycket vi än bråkar .

det kommer aldrig spela någon roll hur mycket du än hatar mig ,
det kommer aldrig spela någon roll om du säger upp kontakten med mej ,
det kommer aldrig spela någon roll om du snackar illa om mig ,
det kommer aldrig spela någon roll hur mycket vi än bråkar ,
så länge du inte ångrar våra minnen , finns jag för dig , alltid  <3


F.O ♥
Nu ska jag försöka sova lite , hejhopp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0