Mitt sommarlov..


Kan man se från tvp perspektiv , mestadels skit rent ut sagt ...

Anledningen till den negativa biten har vart min `familj` , jag har verkligen insett nu hur fruktansvärt lite våran familj betyder för varandra. Det finns ingenting positivt längre , ingen familj alls .
nog för att familjeproblemen vart ett helvete innan sommaren , men nu .. nu är det verkligen skit .
jag önskar så fruktansvärt mycket att jag kunnat hjälpa , hjälpa redan från första början ..
Min bror är den enda i min familj som jag tänker lägga ner energi på i framtiden , han är den enda..

En människa  , som inte bryr sig ett skit .. som bara sticker iväg 55 mil hemmifrån för att slippa alla problem som hon själv ställt till med . den här människan har vart otrogen två jävla gånger , och blivit förlåten två gånger för mycket . den här människan skiter också i sin 14 åriga son som knarkar och begår brott ständigt ! Hon skiter även i sina två döttrar och i sin föredetta Man .
Hon hör aldrig av sig , frågar aldrig hur man mår , kommer aldrig och hälsar på ...
Hon vågar heller inte inseé att hon själv har gjort fel , så hon tar ut det på sina barn ..
Det var mer än tre jävla år sedan allt började , hon står och ser på när hennes son bara faller Utför , hon skiter i att ens försöka hjälpa honom även fast hon innerst inne älskar sin son .

Jag hatar att den här jävla människan är min mamma , ingen i hela världen , ska behöva leva med en mamma som hon .

Jag gör allt för dig min älskade lillebror

fredrik♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0