Mysdag med C.


image8

Japps , idag har jag haft en mysdag med Cecilia :)
först på morgonen vaknade jag runt 10 med min bästa favorit , sen så åkte jag till köpis och mötte min älskade Idun och emma :) gick en stund på köpis `IKEA` , sen åkte jag och cecilia min bögmoppe från valbo till trödje ...
Där skulle vi kolla när favoriterna åkte cross , men vi såg dom bara en snabbis sen försvann dom in i skogen , haha :)
Men vi hade lika kul endå , vi ville bada igentligen , men vi hade inga handdukar så vi satte oss o mös på min pallestina sjal istället , det var riktigt mysigt :)
efter nån timme så åkte vi hem till Cissi i åbyggeby , där värmde vi lite tacos :) sen fick hon JÄTTE brottom till att se på hockey på läkerol . men jag hade ingen lust att åka dit så ja åkte hem istället :) Och nu sitter jag här och ångrar att ja inte följde med för jag har supertråkigt ... alla verkar så upptagna idag , haha :) eller så är det jag som är tråkig ..  anyway ....
Inte en blekaste vad jag ska göra varken idag eller imorgon ,eller nästa dag , eller nästa dag ....
Men på torsdag börjar Bögskolan igen , fyfan vad tråkigt ... känner verkligen inte för att gå barn och fritid  :( endå valde jag det i förstahandsval ... dumjävel jag är ..   det kanske löser sig endå , hoppas ...

Jag drömmer om en familj , en familj att älska ...



Du är underbar , och det vet jag att du vet att jag tycker ...älskling ♥

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-19 @ 18:53:47
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0