Polispolispotatisgris:)

... men dom var faktiskt riktigt söta tycker jag !


Natten till onsdag så hade jag bajstråkigt , skrev sms till Fredrik som också verkade ha rejält tråkigt ! Han ville hitta på något så då tyckte jag att vi skulle bada . Klockan var vell typ 1 , så jag åkte iväg med full mundering .. typ 3 tröjor och en skitstor handduk i väskan.
Vi skulle iväg till nån sjö som fredrik tyckte var ett bra ställe ,så det var ju bara o styra dit..
Åkte motopeden till fredrik o hämtade honom sen brassade vi iväg mot svartsjön eller vafan de hette :') rätt så skitmörkt ute så när vi åkte ut från rondellen i andersberg mot sjö-hållet så gasade jag på lite ... sen mötte  vi en bil (som inte någon utav oss tänkte på ) .  så vi fortsatte att åka vi , ända tills biljäveln vände om och började förfölja oss . Då såg fredrik att det var en Polisbil ...
" jävlar , nu får jag fetingjävla skitböte... " tänkte jag ..
Så vi blev tvungna att köra in på en liten PausPlats eller vad det heter , då började jag tappa nycklarna o skit , jag är lite smårädd för poliser sådär , speciellt när jag hade trimmad moppe och inte förarbeviset heller..( stulet )
Dom hoppade ut ur bilen och sa typ :
- tjena grabbar .. vart är ni på väg då mitt utinatten ?
-GRABBAR ? tyckte fredrik ...
sen kom dom fram bara o bad mig blåsa och visa kortet , men dom sökte i nån apparat istället eftersom ja inte hade nåt kort .. men det gick ju utmärlt endå det
sen höll dom på o frågade ut oss om hur länge vi hade vart tillsammans och hur vi träffades och om vi var nykära..m.m..
Vi stog bara där som två fån och skrattade vi .. sen när vi berättade att vi skulle åka och bada så bara kollade dom på varandra och skrattade ..
"nykära, nykära..." sa dom
Blev iaf inte nå böter , ja som trodde dom hade sett att vi åkt för fort , TURFRAJSEN :D
Nåväl , vi kom fram tillslut allafall .... MEN , vi hade nog inte tänkt på att det var KOLSVART där . så vi fick ha moppen stående rätt närma vattnet och sätta på HELlyset , men grejen var den att man lärade hålla in knappen HELA tiden och det gick ju inte , så vi lärade komma på en konstruktion !
Konstruktionen blev den att vi först tog min Snusdosa , sen mobilen och tryckte imellan Bromshandtaget och Knappen , och tro det eller ej , men det funkade faktiiskt ..
Fredrik var en badkruka så han stog o hittrade med vattnet till knäna, fast sen var han en Modig Fredrik och badade :) fast sen blev de superkallt så då lärade vi åka hem och Basta och duscha :) DET VAR HEMSKT MYS TYCKER JAG .

Ett riktigt bra avslut på sommaren 2oo7 =)

och ..

Idag har jag börjat skolan , BF1C , inte den bästa klassen men man får vell stå ut , bara 3 år ju , allting är relativt !


F.O   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0