Rörberg

image4
Idag har jag haft världens mysigaste dag :) Rörberg o kikat cross , kanske hur underbart som helst !

Just nu sitter ja o snackar med världens finaste Hannii i telfonen , hon pratar så ja näst intill får skavsår i öronen ! Men hon är kul endå , man skrattar alltid när man pratar med henne .. hon har alltid nån skön kommentar att komma med ... som nu . hon är värsta rastlös så hon sitter o snackar om allt hon brukar äta och att hon är hungrig och att hon vill ha gurka och att hon vill ha MAX och att hon vill att ja ska hämta henne och om snoppar och om ...aa ni hör själva ... DAGENS mening :

" muäääääääää, frida det är din hjärna som talar ... " ( viskar )

 det kanske inte lät så roligt för er som läser men jag tycker det lät skitkul och jag älskar min Hanna för hon är bäst .


Imorgon ska jag lekas med  Hanna , det ska bli superduperkul  ! jag vet att
ni är avundsjuka men det är sånt man får leva med , jag ger bara igen :) för hanna och jag , vii är bästa vänner :)

jag har haft världens underbaraste dag :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0