Grattis Älskling

Grattis till körkortet
Jaa , hihi , idag klarade fredrik körkortet , duktiga du :)
Vi firade med lite mat och POMMAC hemma hos oss ..
Malin klarade skrivningen också , samma dag och allt . värsta tajming .
DOM kom också hit och käkade ,det var riktigt mysigt ..
Sen åkte vi och spelade badminton på Korpen allihopa ... det var DOCK inte lika kul
-JAG FÖRLORAR JÄMT ,
önskar att ja inte var en sån dålig förlorare , det är nästan pinsamt :D
Men alla kan ju inte få som dom vill .... så jag kom sist ..
Men det gjorde ingenting ...

I morgon ska Jag umgås med älsklingen , Kanske åka och köpa en bil :D Weeiiii


-kanske kan allt ordna sig ? eller inte ordna sig , men reparera sig lite allafall ?

måste bara berätta att jag saknar min bror mer än någon kan ana .. kommer dock KANSKE få åka o hälsa på honom på Fredag ?


Jag älskar dig lilla lilla bror , du är så saknad :/


FREDRIK OLSSON - det är det bästa som någonsin hänt mig ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0