GRATTIS ÄLSKADE DU



IDAG ÄR DET EN STOR DAG , FREDRIKS 18ÅRSDAG !

Igår åkte jag och fredrik till Byman på förfest , sen blev de maskerad hos jessica , trevligt trevligt .
Gick hem runt 1 då alla andra åkte till MAX men eftersom fredrik skulle få främmande rätt tidigt så gick vi hem istället .
I morse blev vi väckt utav en gratulationssång från Marita och Bosse , till o med jag sov :o kände mig lite elak . Sen fick Fredrik Öppna massa paket :D  Sen kom ja ner med min kasse med paket , eftersom han aldrig berätta vad han ville ha så fick han lite av varje , typ verktyg, armband, tröja o sånt :)
Han blev glad som väntat . sen fick han en kamera och ett par jättefina VOLCOM byxor , dom passade han jättebra i . Sen duschade vi en snabbis sen kom hans Mormor o morfar o lite så , men då åkte jag hem för jag mådde piss . Jätte stort förlåt till dig älskling , verkligen :(
Sen spydde ja nu när jag kom hem , sen så är jag skithungrig nu så nu måste ja äta




DU är det bästa som någonsin hänt mig Fredrik - Evig kärlek ♥
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0