VINTER



Längtar som en dåre tills Fjällen med älskling o alla mysiga kusiner.
Har äntligen köpt nya TÄCKISAR föresten :')   Burton . skit sköna ....

image35


och snart ska man flytta igen .. känns som att man inte gör annat , men det ska bli skönt på ett sätt också :)

önskar att min älskade bror var hemma så jag fick hålla om honom, och berätta hur mycket han betyder för mig . Jag önskar han var här , och flyttade tillsammans med mig .
Jag skulle kunna göra vad som helst för att bara få hålla om dig , VAD SOM HELST .

Ingen förstår mig , ingen :/ 

Plus att jag har tankar om en annan sak , orkar inte ta upp det , ni närmaste vet <3

Hur kan man tappa lusten att andas ?



Skitsamma , ikväll blir de bio med älskling , SOlstorm . hoppas den är lika bra som det sägs .. fast iförsig ,, den kan ju inte bli annat när Persbrandt är med :)


FREDRIK OLSSON <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt jävla snygga bralls!!!

2007-12-02 @ 17:19:17
URL: http://laijban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0