Words.



" Att ignorera faktumet, tar inte bort det "  ,
ord från en klok person , för dom är verkligen sanna

Från att igår ha brytit ihop och bara velat försvinne för alltid , till att känna mig något bättre .
Venna kom o hämtade mig efter skolan idag . sen åkte vi och kollade på en lägenhet som deras familj kanske ska köpa , den låg på brynäs , kanske hur vacker som helst , jag skulle vilja BO där ! hoppas ni får den.

Idag känns allt lite bättre . jag slipper vara ensam , vilket känns så jävla underbart , men så fort jag är ensam igen så blir det fel igen , allt bara svartnar och jag känner noll glädje :/
Även fast jag VET att folk finns , och verkligen bryr sig om mig , så känns det som jag är så ensam .
Vensana är verkligen en som borde ha pris för hur underbar hon är .. verkligen
Du kom att betyda så fruktansvärt mycket för mig , och den 20 november ska vi åka till finland med vikingline och bara komma bort från allt och vara tillsammans du och jag ,och ha kul . 


Fredrik Olsson är mitt allt , ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0