Datakunskap


Ja ni , nu har man datakunskap igen . Gud vad dom här lektionerna är roliga. Kommer hit , sitter och gör INGENTING . helt värdelöst .. Men det är skönt att dom upptar tid från dagen så den förhoppningsvis går liiite fortare ialllafall.. 

Imorse orkade jag bara inte ta 08.50 bussen , så jag tänkte ta den som gick 10 över istället , men då träffade jag Karro och Xander på vägen till bussen och dom skulle åka bil , så då åkte jag med dom istället . SÅ då kom jag i tid iallafall , vilket kanske är bra .. men den här lektionen är så seg så 10 minuter försenad skadar inte .
Idag så ska mamma hämta mig klockan 1 på skolan , så ska vi åka och göra en hemlis ( som jag inte kan skriva här för då kommer en viss person förstå hela grejen ) :D vilket jag inte vill !
Får se om jag kanske hinner träffa älsklingen en stund senare . ,men det tror ja inte :/  vi får nog leka imorgon istället !  Då ska jag sova där .,för vi ska upp super tidigt på Lördagmorgon och åka till skutskär . Fredrik ska tävla :) hoppas det går jättebra för honom . jag håller alla tummar jag kan ..


Fick reda på lite info igår från Nyköping , Pontus trivs bra (syntes) , fast han sover jätteoroligt om nätterna, STACKARS MIN ÄLSKADE BROR :'(     . Han hade tydligen fått shoppat hur mycket han vela igår på eftermiddagen , Fusknisse !! :D han hade köpt nya tröjor och en jacka ... dom får inte använda mobiltelefoner heller :( så mina sms var ju inte mycket till nytta ! . Varje samtal dom ringer måste avlyssnas hela tiden , och så fort det verkar som om dom har någonting på tok så läggs samtalet ner .
Dom får diska,tvätta, städa & fixa  Själva :o
jag förstår inte att min lillebror :o när han kommer hem så kan han förmodligen TVÄTTA :o  Det är inte möjligt i mina ögon . Pontus som alltid har vart så Fruktansvärt LAAAAT
Dom får även sporta hur mycket dom vill , typ ... hockey,fotboll,innebandy,dans,fiske m.m
Han kommer förmodligen inte få permision förns om ett halvår , vilket betyder att vi inte kommer få träffa honom förns vi själva åker dit och hälsar på ! .
hoppas allafall att han får komma en snabbis till Julafton allafall :'(  annars tänker jag åka dit !!
Jag älskar dig Póntus , Var stark nu . var min BÄSTA lillebror som du alltid har vart ! ♥




Jag älskar min Fredrik ;)♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0