en längtan.


Nu är det inte långt kvar , imorgon får jag äntligen träffa pontus , folk som läser det här kanske tror/tycker att jag är dum i huvetsom saknar min lillbror så mycket . men uppriktigt sagt så skiter jag fullständigt i det .
2 veckor har nu gått sedan jag såg dig sist , så himla jobbigt att tänka på den stunden . Hoppas allt löser sig imorgon.
Vi ska ta med Ett xbox och massa spel och en teve till dig gubben , sen kanske en överraskning?
Jag älskar dig Pontus , vi ses imorgon :) (L)
Att beropå längtan , nu är det bara 1 vecka kvar tills vi flyttar , Gud så kul det ska bli att få komma bort från de här jävla valbo .. så himla less nu efter 3 år .
Jag har redan börja packa i kartonger .. typ lite kläder som jag inte använder .. Högtalarna ligger också nerpackade i kartongen , har inte ens hunnit koppla i dom ;)
ska nog göra det idag en snabbis , kolla om det är nå bra ljud !
Idag går jag inte i skolan förresten , av giltiga själ . nåväl..
I morse hände en sak jag aldrig kommer glömma , men det är ingenting jag skriver här .. Orkade allafall inte gå till skolan , blev så jävla paff . trodde verkligen att det skulle bli bra såhär.'
Nåja , fredrik kommer hem typ vid 6 tiden så då ska vi mysa . för vi ska sova här så ska pappa hämta oss i morgon .  han är så underbaaar !

Fredrik Olsson , Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Wiktoria

Det kommer gå bra gumman, tänker på dig! :)

2007-10-18 @ 21:47:23
URL: http://nogg.se/wiktoriaahlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0