magkänsla



Allt är försent . Försent att förlåta .                        OneRepublic - Apologize  



förlåt för allt .




min dag har somvanligt gått åt till att tänka på han , han han han ..
varför  finns han inte här med mig ?
Varför ska tiden gå så långsamt ?
VARFÖR VARFÖR VARFÖR  ?

Jag har bilden i huvudet , dag för dag .. då du kommer fram till mig med ditt söta leénde och säger :
- Min älskade Syster !
Jag blir så glad när jag tänker på hur söt du alltid har varit . Jag vill verkligen inget hellre än att du ska få komma hem , frisk och kry !  ser framför mig hur ledssen du var när vi kom och hälsade på dig , såg verkligen vilken smärta du bar på , och jag förstår dig .
Jag vill inte , vill inte , vill inte ,,,,

jag älskar dig , kanske väntan kan gå lite fortare om vi längtar tillsammans, du och jag bror <3

om 1 år , får du förhoppningsvs komma hem igen  !

Jag släpper dig aldrig !!!



Du vet att jag försöker , jag försöker dag för dag . Med din hjälp blir allt så mycket lättare .
Jag älskar att du finns för mig ,
Jag älskar allt du gör för mig ,
Jag älskar att du lyssnar,
Jag älskar att du älskar mig ,
Jag älskar dig för evigt  <3
(`v´)
.`v´

Fredrik Olsson !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0