MARDRÖÖÖÖM !



Allt är en sån sjuk jävla mardröm .. fattar ni det ? så jävla äckligt sjukt ..

Gick verkligen till skolan imorse , även fast jag kände på mig att det här inte alls skulle bli en fredag som dom andra fredagarna .
och det värsta är ...
- jag hade rätt ..
var skit deppig i skolan idag , blev tvungen att berätta för alla mina lärare om mina problem , verkligen allt berättade jag . dom förstog mig , konstigt nog .. endå tror jag inte att man kan förstå .  dom tyckte det var starkt att berätta , en blev till och med tårögd.. så dom kanske förstog lite endå ... 
Jag trodde jag skulle kunna klara hela skoldagen med flaggan i topp .. men inte :(
En halvtimme innans vi slutade , förändrades allt ... klockan 3
pappa skrev ett meddelande , ett meddelande jag inte kunde hålla mina tårar ifrån ... min bror var efterlyst . igen .. Men den här gången inte för något brott , utan för att flytta , FLYTTA ifrån oss , flytta ifrån MIG !
Även om det alltid har känns så självklart att han ska få chansen att komma ifrån allt , och hjälpa sig själv , så kändes allt så jävla Svart , någonting förjävligt i mina ögon .. ingen skulle ju någonsin få ta min bror ifrån mig..
men nu , sitter han förmodligen i en polisbil . påväg till Nyköping till sitt nya hem , tillsammans med pappa ..innan dom åkte så lovade dom att komma hit och hämta alla hans saker . vilket dom inte har gjort ännu . hoppas verkligen att dom kommer snart .
Kan inte förklara allt , orken finns inte längre , hur kan man tappa lusten att andas

INTE NOG MED DET !!!!!!!

Fick även reda på av min mamma , att vi inte FÅR flytta till Kungsgatan längre , även fast vi har skrivit kontrakt och allt ... Gavlegårdarna tycker inte att det finns någon anledning för dom som bor där nu , att hyra ut i "andrahand" .
Så nu är jag så fruktansvärt äckligt ledssen så jag skulle kunna Strypa mig själv !  SAD BUT TRUE !!!!!!!!!



VÄRLDENS JÄVLA KUKCPHOR-FREDAG   :@


SKJUT MIG !!!!





image21

Kommentarer
Postat av: Wickan

ÄLSKADE GUMMAN! JAG FINNS HÄR FÖR DIG!
jag älskar dig så otroligt mycket!!!

2007-10-05 @ 22:50:18
URL: http://nogg.se/wiktoriaahlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0