om ni endå visste.


Om ni endå visste hur mycket jag älskar er .

Pontus Höglund , jag kommer aldrig kunna bevisa hur mycket jag älskar dig ! man tror verkligen inte att man kan sakna någon lika mycket som jag saknar dig just nu . Du är verkligen det bästa jag har .. jag har alltid kunnat prata med dig , om allt !  Jag var aldrig rädd att berätta någonting för dig , och du berättade om hela ditt liv för mig . Jag förstår dig lika bra som om jag själv vore du .
Vi har mestadels samma känslor efter allt som hänt , men vi tog ut det på olika sätt ... fast endå inte !
Jag tog ut det genom att frysa in mig själv i mitt rum , utan att prata med någon och bara må allmänt dåligt och vara elak mot mig själv .        
Medans .
Du tog ut det genom allt skit som gör att du sitter där du sitter , men jag förstår dig ! Jag förstår dig verkligen .  Jag vill inget hellre än att du ska få komma hem igen , och vara här hos mig . som förrut ! skulle skyddat dig , så som jag alltid gjort .

Kämpa bror , jag älskar dig ♥

Fredrik Olsson , jag trodde aldrig det skulle bli såhär bra ! Jag har verkligen ALDRIG vart såhär kär i någon förrut ! allt är så underbart bra tillsammans med dig . Du är verkligen en människa som alla borde ha . Och att just JAG fick dig , är helt obegripligt !
Oändlig kärlek till dig min underbara Fredrik .

Jag älskar dig , 10/8-07♥



I mina ögon finns det inga finare än er två !image26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0