besvärligt


Visst är det besvärligt med smärtan , jotack :/

I morse vaknade jag med min Fredrik , ständigt ont i min förbannade mage , så vi promenerade till skolan , sen gick ja och väckte Malin  .  hon blev happy :) så vi var där hemma ett bra tag . sen kom hon helt plötsligt på att vi Prångt LÄRADE ner på stan och klippa mig nu när ja endå var hemma o var sjuk .. javisst , så vi promenerade ner på stan och Klippte mig och köpte en mössa :) SVEAmössa .
Sen hämtade Snöret oss , så åkte vi till köpis och gick på Ikea och sånt , träffade Älsklings Idun gjorde vi också , så himla fin unge ♥
Nåväl . orkar inte skriva så mycket mer .. fortfarande feber och trött som ett svin :/ .
Tack och hej ..


fredrik♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0