det sägs..


Att tiden läker alla sår.

När ska ja känna att ja andas med glädje ? när händer det ...
Sitter i skolan och tänker , jag vet inte vad jag vill längre , jag vet verkligen ingenting ... personer man en gång kunnat prata om ALLT med , bara dör ut , relationen bara försämras , när ska du förstå att du gör fel , när ska du förstå att du aldrig kommer få ett normalt liv om du fortsätter vandra i samma fotspår, när när när ?
Att ha någon i sin närhet , som är kriminell , drogmissbrukare och allmänt oförståndig , är så jävla vidrigt .. Jag har vaknat varje morgon i 2 år nu , och undrat :
VAD I HELVETE SKA JAG GÖRA?
det finns verkligen INGENTING jag kan göra , ingenting hjälper längre ! ALLT är värdelöst !
Att han dessutom är min lille bror , svider i mig , det svider varje dag att se hur allt går utför ...hur jävla dåligt du mår !
jag önskar att jag en dag , en vacker jävla dag , får se att du gör framsteg. att du verkligen klarar av skolan och att du verkligen inser att du måste hjälpa dig själv .

Han är den finaste i min värld ,
han är den bästa jag vet ,
Han är min lillebror,
 anyway, det finns positiva saker i mitt liv också .. som mina underbara vänner och min älskade Fredrik .
Ni hjälper mig genom varje dag, ni bara finns där , jag älskar er


Och , fredrikolsson förevigt. ♥

PUNKT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0