En helg.


Som har vart en underbar helg enligt mig .
image15
Började med att jag gick i skolan i fredags , sen tog ja bussen till fredrik ... Då stog han och Thomas o skriva med Crossen , och sandra också för den delen , men hon skruvade inget , hon stog mest på sidanav.. Sen tog vi o åkte till trödje med fiddyn , fredrik körde bara , med CCARLSSON och company .. thomas åkte ingenting , inte jag och sandra heller , så vi stog o knäppte kort istället :) riktigt vackra bilder omni frågar mig . ! Sen åkte vi hem och blev bjuden på finmiddag hemma hos Fredrik . allihopa ... Thomas Sandra Jag och Fredrik, skit gott :)

Sen på lördagen vaknade vi rätt sent , som alltid ... Sen kom vi på att vi ville åka och bygga på hoppet . så vi tog varsin spade och såg och Häxsax och cyklade dit och började fixa . fredrik var så söt när han sågade träd tycker jag . Plus att vi hade så bra kläder på oss .. Jeans och Skjorta :') DC skorna blev svart av leran haha .. Sen kom thomas och sandra dit o kollade lite .. vi hann rätt långt . vi var där i några timmar allafall .. de kommer bli ett skit läckert hopp över en bäck typ .. så jävla nice de kommer bli .. får se om man vågar hoppa där sen :) men det tror jag nop .. sen kom vi på att klockan var mycket och vi skulle äta middag med Fredriks mormor o morfar . så vi lära skynda oss hem .. åt med dom och sen kom vi på att vi lära åka hem till mig å hämta extrakläder till kvällen inför festandet ...
Så thomas hämtade oss sen hämtade vi kläder och dricka hos mig , sen duschade ja hemma hos sandra medans dom satt i köket och söp . .  Fredrik och sandra blev Full som svin :) endå drack JAG mest ! 
Sen åkte vi till trödje och söp där med massa folk . kanske HUR kul som helst .. stackars thomas som inte fick dricka .. Lider med dej !
Sen i bilen påvägen hem så spydde sandra o fredrik ikapp medans thomas o jag satt o skrattade :') hemskt kul .. hemfärden kändes som att det tog flera timmar . stannade typ vid Varje Kurva :') Jävla Sjuka jävlar
Kom iaf hem på morgonen någon gång ....

Vaknade typ 10 på söndagen , men klev inte upp förns kl 17.00 , inte fredrik allafall :) Sen kom hans mor och bad oss åtminstonne att äta . . blev potatis o kött till "frukost " . sen åkte vi med Sandra o thomas o hämtadepizza som dom skulle äta ...

Jag har haft en underbar helg , och sandra är en av dom bästa som finns :)♥

FredrikOlsson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0