FredrikHelg


Jag och Fredrik har haft en riktig MYS HELG :)

I fredags så stannade jag hemma från skolan ihopp om att ja skulle bli lite friskare , så Malin kom hit och Mös en stund med mig , sen Ringde Zeffer och sa att Malin Zeffer och jag skulle åka till Lager 157 i Falun och handla kläder !   fasen va trökit tänkte jag , inge pengar :/
MEN , sen kom jag på att vi hade ju fått studiebidrag , så det passade ju UTMÄRKT !  så vi var framme ungefär halv 5 , och dom stände 7 , så vi snabb kollade mest ! men jag hittade allafall HÄÄMSKT snygga kläder .

KORT KOMMER I NÄSTA INLÄGG !

Sen på kvällern åkte jag me malin o zeffer hem till dom o åt sallad , skitsmarrigt ! sen kom Fredrik o Plingade på hos dom runt kl 11 kanske :D Helt underbart , så vi kollade på en film allihopa , sen cyklade jag och fredrik hem till honom.. hans cykel gjorde ont i rumpan :')
Sen somnade vi inte direkt , för vi pillade i garaget lite innan !
Klev upp typ klockan 3 i igår förmiddag och fortsatte skruva bort lite på fiddyn , för senare på kvällen skulle vi åka till BÅLSTA och UPPSALA och hämta en Sving, däck , framgaffel och sånt ...
Vi satt som värsta SEMESTERFIRARE där i bilen med en karta som täckte halva bilen och en stor kartbok :'D
Kom inte riktigt fram som planerat , men efter många fela vägar och många OM och MEN , så kom vi tillslut hem igen efter våran jordenruntresa :)
när vi kom hem var vi i garaget till ca kl 2 sen tröttnade vi :) så vi gick in o kollade på Jönssonligan tills vi tillslut somnade :D och i morse hände inte så mycket , vaknade bara sen åkte vi till OK och köpte Skruv sen åkte fredrik till trödje och jag orkade inte följa med så jag åkte hem istället :) men nu saknar jag honom så jag håller på att spricka .:(


Jag älskar min Fredrik , han är världens mysigaste , punkt slut ! ♥



SNART FLYTTAR VI :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0