SJUKHUSET



image18






Igårkväll kom älskade fredrik hem till mig , han sov här . sen ringde mamma helsocentralen kl 8 i morse för mina magbesvär . sen rinde dom upp halv 9 och sa att ja skulle komma kl 11 .
Mor väckte mig klockan halv 10 och fredrik fick fortsätta sova, men han vaknade innan ja skulle gå , men ja sa att det inte skulle ta sån lång tid på helsocentralen så han stannade hemma hos mig .
Fick dessvärre inte komma in på helsocentralen förns klockan 12 . sen fick jag en remiss till AKUTEN på direkten eftersom dom antog att jag skulle opereras snarast möjligt pga blindtarmen ...
Så mamma fick hämta oss här hemma och skjutsa till akuten , först till stan med fredrik ...
Sen fick vi vänta i drygt 1 timme innan ja fick lägga mig i ett rum .. Där fickja ta massa prover , urin , blod , blodtryckplus att dom kände på hela kroppen typ .. fick ligga och vänta på dom där förbannade svaren i flera timmar , skitdrygt . sen fick ja ligga i korridoren i flera timmar också . sen skjutsade dom mig vidare på sängen till en VÄNTSAL där ja fick ligga bredvid en skitäcklig gubbe som hostade och slemmade hela tiden .. fy bubblan.
somnade någon timme då och då också ...
Sen blev ja väckt ut ur min skönhetssömn av en doktor ... typ klockan 7.
dom hade konstaterat attt ja hade inflammation i magen igen :/ så nu blir de massa penseliner och skit i 14 dagar :( så himla tråkigt ! skönt att ja fick åka hem iallafall  !!! orkar inte skriva mer nu , så jävla trött !



jag älskar min Fredrik mest i världen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0