You Can Allways Make Me Smile


Det är faktiskt sant . Även dom dagarna då man är på lite sämre humör , så finns det ingenting som går upp mot att bara få prata med dig , Vänskap före allt  när det gäller Marina Persson :)

Frånbörjan.
I fredags gick man i skolan som vanligt , dagen gick rätt fort fastän vi skulle sluta typ halv4 .. gillade inte riktigt STADSVANDRINGEN . men vi fuskade lite med frågorna , istället för att springa runt till varenda ställe och ta reda på saker ochting , nej nej , vi gick in på typ Kommunsaken och ställde alla frågor där sen gick vi tillbaka och fick sluta tidigare (: då gick jag hem till Zeffer och åt bullar och saft i väntan på att Fredrik skulle skränga klart crossdäcken ,
Sen åkte jag hem till fredrik efter ett tag , satt o kollade på film med Sandra och Thomas , Myspys (:
Lördagen vaknade vi typ vid 12 , så ja fick skynda mig lite till jobbet (estraden ) började kl 13.00 :) den kvällen gick också rätt fort för det var så jävla kul , det är sällan man har så himla kul på jobbet , jag och erica fick stå i kassan den mestadels av tiden . Skitkul !   Vi serverade åt handikappade/utvecklingsstörda folk  , kanske HUR trevliga som helst , en tjej hade stått o spana in Jonas typ hela kvällen , sen i slutet på kvällen så gick hon fram till honom och bjöd upp honom , men han sa NEJ :o  då gick hon ut på mitten av dansgolvet och började STOOOOORBÖÖÖLA :o
Då tyckte jag och Erica skitsynd om henne så vi gick fram till henne och sa att han hade mycklet att göra plus att vi dansade med henne istället , GULLMONGO .
Sen åkte ja till fredrik igen , vi var ute o br ummade bil med thomas o sandra o mariio typ tills mittinatten , men de va visst inge streetrace så vi åkte hem istället,
Sen vaknade vi typ 10 o åktehem till Thomas o hjälpte honom med bilen , jag är härmed kallad för " BILDOKTORN " haha .
Sen åkte vi till falun och köpte en fiddy med fredrik, läcker ... plus att vi käkade på Mcdonalds på staden i falun. Sen åkte vi hem och bara umgicks allihopa.  DOM är världsbäst :) Tack och hej nu ska ja leka med min bästa marina <3


MArina persson <3

IDAG KOMMER HON HEM :O shit , lite nervös :/ vill inte träffa henne :'(

fredrikolsson <3

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0