Kära blogg.


` Ja jag vet , det är skitlängesen jag skrev sist .. men nu är jag tillbaka igen . tillbaka för att skriva lite oftare ..förhoppningsvis näst intill varje dag .

Tiden sedan jag skrev sist har vart UNDERBAR , jag känner riktigt hur glad jag är .. Har fan aldrig mått såhär bra förrut .Det är så otroligt skönt att slippa oroa sig för allt runtomkring mig . Det är toppen helt enkelt ..
Jag känner att jag behöver vara för mig själv nu ett tag , hinna umgås med mina hjärtegull =D jag är så glad att ni finns .

tack alla för att ni hjälpt mig igenom det här , aldrig aldrig utan er ...


`Jessica

`Cecilia
                                                          - MINA ÄLSKADE ÄNGLAR ♥
`Hanna

` Venna


Kommentarer
Postat av: jessica

<3

2008-08-15 @ 12:07:44
URL: http://jeessssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0