Kära blogg.


Hej hej bloggtönt jävel ..
Venna påminde mig om bloggen ..tack.. då lär man ju skriva ett par rader ...
Jag kan börja med att säga att mitt mellanslag på datorn är lite mongo , så ni behöver ju inte börja grina för att vissa ord kanske sitter ihop , men jag gör mitt bästa för att trycka tillräckligt hårt för att det ska bli en lucka mellan varje ord .

Igår lekte jag med mina bästa , cecilia och thias . vi mös , kollade på nån värdelös skräckfilm o käkade godis o grejer .. Sen tog jag även hål i läppen på min underbara cissi , sånu har hon ett på varje sida .. grymt häftigt .. det frestar mig,men jag håller mig till mina två på samma sida...annars kanskede blir för mycket ..

Idag blev det en sån där sovajättelänge dag .. eller jaa .. länge o länge .. men till 12-13 blev de vell .. vilket kanske inte gör så äverdrivet mycket nu när vädret inte är SKITkul direkt ...nåja ..det var skönt iallafall..
Resterande tid utav dagen kommer nog bara gå åt att kolla på film och bara vara .. finns verkligen ingenting att göra..
Jag tänker bara på imorgon helatiden ... Crossträning , det var fanimej inte igår .. det var typ. ...för nån dag sen jag åkte .. men inte i rörberg som jag kommer att göra imorgon .

imorgon lär ja även försöka bli klar med mina skolarbeten . vilket ja tvekar på .. ja är inte så taggad längre.. känner att ja kanske ska gå om endå =/ vill ju så gärna gå någonting praktiskt ... helst bygg..men endå, 3 år till .. nej tack ..


Nog om mig .. skriv gärna en kommentar med din blogg , så jag har nåt att läsa i min ensamhet .

Kommentarer
Postat av: stivie

gohjärtat :D

2008-08-17 @ 20:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0