Kära blogg.


Hej hej .
Ni kanske undrar varför ja inte vart här på ett tag ? Jo , det är nämligen såhär ..
Jag har fått ett jobb , roligt va ?
På sibylla "soskiosken" , rätt nöjd faktiskt .. även om lönen inte kommer vara sådär skitbra .. men det är bra med ett jobb iallafall .. speciellt nu innan thailand ..
jag är i stort sett klar med flygbiljetten .

2000 :- , som redan ligger i spargrisen.
1500:- 15 december i matersättning
2200 ca :- lön 23 december
1000:- studiebidrag december
?:- , julklappspengar.
ca2500:- lön 25 januari.
1000 studiebidrag januari.

Sen antar jag att ja kommer hinna få pengar från sibylla också eftersom jag ska försöka jobba i stort sett varje dag sen när gasklockorna jobben slutar .. vilket är nästa vecka !
Så de ser rätt fint ut .. dock kommer man ju behöva låna typ 5 000 också , men det gör ingenting för pappa är endå skyldig mig 5 000 . det känns sköööönt!

När vi kommer hem från thailand , vilket är den 28 mars .. då ska jag försöka ta mitt nedrans körkort som ja längtat efter så länge .. målet är att kunna ha körkortet innan Juni , så man kan åka hela sommaren , det skulle kännas jättebra !

93 dagar kvar nu , de är inte så länge ju ! längtar så det pirrar i hela mig !!


Hoppas fortfarande ... om inte ännu mera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0