Kära blogg.



Åh vad jag önskar att ja kunde påverka tiden . påverka så att tiden gick fortare,saktare , precis när man vela ...
Hade först o främst spolat fram och se om de nånsin kommer att bli som jag hoppas på , allt kanske bara är en illution, orkar fan inte tänka på att kanske aldrig bli så lycklig som jag hoppas på ...

jag måste försöka se dagen med en nypa salt , verkligen ta dagen som den kommer oavsett hur de känns  !
Doch blir det bara svårare och svårare för mig att hålla ut alla jävla dagar av funderingar , allt är så svårt att förklara ...

jag vet iallafall att en människa gör mig så jävla lycklig , så himla lättsam och lugn gör han mig .
Oavsett om de händer bra eller dåliga saker så finns han alltid här för mig , och han älskar mig hur de än skulle bli ,
och det , det är jag så jävla evigt tacksam för !
Min egna underbara Thias .

88 dagar kvar nu , hoppas tiden går fort , längtar efter thailand !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0