Jobb.



jaaa,
då var man inte lite less då.
ställde klockan på 3 olika tider idag för att orka upp och jobba . första kl 5 , andra kl 6, tredje kl 7.. bara det att jag råkade gå upp på den klockan 6 istället för klockan sju .
Så nu när jag va klar väckte ja mamma och sa att vi lärade åka ,.. hon verkade tycka att ja va lite konstig eftersom klockan bara var lite innan sju och ja börjar klockan 8.
Men men , så kan det gå , sitter iallafall och försöker fördröja tiden nu genom att kika runt lite och försöka hitta några spännande kort att lägga in i bilddagboken .

Frrajs.bilddagboken .se  - kika gärna in.

Ja , men som sagt så ska jag åka och jobba på tulpan jobbet som vanligt.. det är inte roligt på en fläck men ibland måste man offra .
Kan tala om att det verkligen EKAR i min sparbössa ;)  ska leva på ingenting fram tills på torsdag, det svider !

Efter jobbet , dvs runt 3 så ska jag pallra mig hem till Fredrik och umgås , känns lite läskigt nu när vi ska vara med varandra lite mindre . men det är nog bra , så vi inte förlorar våra vänner , för dom är ju trots allt lika värdefulla , om inte mer :)

Jaa , men det var vell det mesta .. på lovet ska jag praktisera varje dag eftersom jag var sjuk . kul liv ?

Fredrik Olsson ,
I mina ögon finns det ingen annan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0