morgonlärka

07.15
Jaa,
då sitter man hemma igen , efter en underbar natt hos Fredrik. Han åkte och jobbade kl halv7 i morse , så då fick jag skjuts hem .
Ingen praktik idag . känner mig skithängig och deppig , vet inte vad det är med mig för tillfället . Nåväl..
Efter Fredriks praktik så ska vi lekas igen , det är så himla mysigt att få vara med dig älskling. Vi blir vell i garaget ett tag o fixar klart Volvofronten;) sen kanske vi kopplar in min nya bilsterio som ja köpte här i veckan när vi var på biltema.Det blir nog kalasbra det .!
Ååh vad tiden går sakta igentligen , känns som ja har sutti här i evigheter men endå var det bara 20 minuter sen ja kom hem ..





FÖRRESTEN

vi har lovat varandra evig kärlek.
Och vi längtar tills torsdag nästa vecka...

Jag älskar dig Fredrik Olsson , mer än allt .






NO ONE IS RICH ENOUGH TO PAY BACK THE PAST

MEN , jag vet att du klarar det älskade lillebror.
Jag vet att du klarar allt , om du bara vill.
Jag saknar dig så himla mycket , och jag hoppas att du fortsätter att sköta dig
dina sis
F & M finns alltid för dig , det vet du !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0