Kära blogg.


Jamen då var jag här igen , den 10onde Juli 2oo8 . en dag inte som alla andra.. det var en riktig mysdag endå

Började med att jag vaknade runt tio tiden , sedan drog jag med ful moppen hem till Jessica och hämtade henne . Vi åkte till harnäs och låg där några timmar , skitvarmt och mysigt ...men svinkallt i vattnet .. men vi kom i endå trots allt ..
åkte till mcdonalds runt halv 3 och käkade . fyfan så hungrig man kunde vara. bådatvå haha ..
Sen åkte vi hem till mig och flyttade säng soffa och tv , fan va bra det gick .. lite ironiskt sådär ..
Jessica borde ha pris för underbaring .

Ska ta och färga - klippa mitt hår nu . orkar inte se ut såhär ;D


skriver mer senare kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0