Kära blogg.


Det som inte förevigas , det glöms ...
Jag skulle nog inte vilja påstå att det glöms , därimot kanske man gömmer tanken på det oföreviga tingen .
För mig är det åtminstonne så , det finns verkligen saker man gömmer för sig själv , för att slippa oroa sig och för att slippa må dåligt .
Jag gömmer tanken på att mina närmaste , eller rättare sagt de som `borde´ vara mina närmaste , bara skiter totalt i allting nu för tiden .Jag syftar på en idiot , en människa som önskar sina barn ofödda , som ber dom dra åt helvete och som aldrig ens ringer och frågar hur dom mår , vem vill ha en sådan människa till mamma , den vidriga människan kallar sin min mamma , pontus mamma & malins mamma ...En mamma som jag aldrig ser som mamma längre . Jag vill inte ha någon mamma .

Tanken på att min älskade bror inte bor hos mig , och som inte har gjort det på enligt mig en EVIGHET. Den tanken glöms aldrig , inte göms heller för den delen , den tanken finns här hos mig varje dag , det går aldrig en dag utan att jag tänker på dig , hur underbart lycklig jag skulle vara om du var här hos mig igen .
Det finns inga ord som beskriver min kärlek till dig .

`JessicaÖhneskog. Måste bara påpeka hur underbart glad jag blir när jag får vara med denna människa .
Hon är en glädjespridare till tusen , och ställer alltid alltid alltid upp.
Det är så underbart att veta att man alltid har dig , att man har en sån underbar vän som just dig !
Tanken på att veta att det alltid alltid alltid finns dom som ställer upp för en , den förevigas .
Tack för det du gjort & gör för mig , du gör mig så stark.

DET GÅR BRA NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0