Kära blogg.


Då var jag tillbaka igen , pigg och kry . eller ?
Nej , idag sov jag inte så värst bra , trots att Fredrik sov bredvid mig . Jag drömde drömmar jag minst utav allt vill drömma , men det går liksom inte . Det känns som att det verkligen är sant , men jag får höra raka motsatsen utav dig , och jag vet inte vad jag ska tro.
Just nu , är jag uppe i den där jävla berg-och dalbanan igen , den där utan slut ni vet ? Känns som att ingenting är bra längre , jag är till baka i depression .  Jag vet att jag inte är världens bästa människa , att jag är den jag brukar vara , det har jag märkt , men en sak är säker . Dom allra bästa , finns kvar här för mig , även när jag är i den här depressionen ...
En utav dom är Vensana ..
Den andra är Fredrik ...

Jag kan förstå om det är svårt att acceptera mig när ni ser mig såhär , och när ni behöver umgås med mig såhär .. Jag är verkligen inte mig själv , men jag vet inte hur jag ska åtgärda det problemet . Det har gått för lång tid , allting går bara utför ..

Jag försöker vara den du vill att jag ska vara , men tydligen lyckas jag inte så bra . Antingen är jag `arg,sur,grinig,elak ..´ . trots att jag bara försöker vara perfekt ..
Men jag vet att ingen kan vara perfekt . men det jag menar är att jag vill vara perfekt för dig , just för dig !
Men jag bara förstör, hela din student har jag förstört utan att ens tänka på det , jag fattar inte ....  Personen jag talar om är givetvis Fredrik, och jag är rädd att förlora honom...
Jag vet att ni kanske tycker att jag är dumihuvet eller nåt . Men ingen va vell perfekt ,, eller hur ?

Jag får försöka
Sen hur det bli med mig är en annan femma..

Jag älskar er som finns kvar för mig , tack för allt ni gör

Kommentarer
Postat av: Venna

JAG FINNS ALLTID, JAG FÖRSTÅR DIG, jag vet hur det känns. jag har varit där gumman, jag gör allt för dig. älsklig..

2008-06-15 @ 19:47:37
URL: http://venna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0