Kära blogg.


Nu är jag här igen , tillbaka för att återigen försöka förklara hur/vad och när jag känner saker och ting ...
Det är dessväre inte det lättaste att försöka förklara en känsla som förmodligen inte var och varannan känner , det är någonting speciellt , något otäckt men endå spännande på något sätt . Spännande , då menar jag inte :
-Shit vad kul , det här måste jag veta mer om ! weeei !
Nej , det är inte så , det är mer spännande på ett negativt sätt . Ungefär som att vara sjuk och inte veta vad som är felet , som att kräkas utan att veta exakt varför . om det är allergi, magsjukan eller bara stress .. mer på ett SÅNT sätt .
Anyway , grejen är den att jag har fått kramper och känslor som jag aldrig förrut känt de minsta lilla utav . Jag får känslan i snitt varannan dag ungefär ..
Det börjar med att jag får hjärtklappningar tätt inpå varandra , (vilket jag har haft ett tag) . Men samtidigt så får jag svårt att andas och måste ta djupa andetag för att komma ikapp.. det är som om någon drar in mig i ett svart rum utan dörr , jag blir okontaktbar ...
Jag vet inte varför jag får den här känslan , om det är för ångesten eller om jag bara inbillar mig saker , det är rätt så otäckt .
Jag funderar på om jag ska fråga det nästa gång vi ses , 3 juli , då du återigen ska hjälpa mig att bota mig och mina självmordstankar, du är den bästa i mitt liv just nu , jag längtar såå

Jag orkar inte skriva så mycket mer om mitt liv , allting är som dom senaste veckorna... skit

tack för att du finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0