Kära blogg.


jaa då var man tillbaka här igen då , med nya tag , eller ?
Nej. inte idag heller ... Fredrik kom runt 21.30 igårkväll , vi skulle åka och hyra film , men det blev ingen film , kanske berodde det på att jag började fråga om filmen han såg med äckel Louise för någon vecka sen ? jag frågade bara vem han hade sett den med , för att se om han skulle erkänna . men nej då , han svarade :
-Med dig såg jag den !
- Haha , nej du såg den med Louise , sa jag då .
Då blev det rätt tyst , och det var som om hela världen blev tyst och dyster . Jag tror han skämdes på någe vis . eller jag vet faktiskt inte , men det var en ren gissning bara .. Det blev iallafall ingen film , han var så tyst , han svarade inte på mina frågor , varken ja eller nej ! Även i bilen var det rätt tyst , bara ett litet susande från den varma fläkten hördes , men det kändes endå tryggt på något vis , även fast det bara var en fläkt .. men den fläkten hjälpte mig att bryta tystnaden ! Vi parkerade hemma hos mig , längst bort nästan, sen gick vi in , och det var fortfarnade lika tyst .
Fredrik gick med händerna i fickorna , som för att hindra att jag inte skulle hålla hans hand . Men jag höll endå , nere i fickan , i hans hand som inte välkomnade mig alls , det var som att hålla i luft , ingen kärlek alls .
Väl innanför lägenhets dörren bröt jag tystnaden genom att fråga vad som är fel , men han skakade bara på huvudet och fortsatte in mot mitt rum ?
" Vad har jag gjort ? :'( " det var en mening som gick på repeat hela kvällen i min förvirrade skalle , jag visste inte vad jag skulle ta mig till !  jag frågade och frågade och frågade .....frågade .....frågade ....... men ingen respons !
Tillslut satte han sig på toaletten och började skriva till mig att han ville slippa allt tjat .. elller rättare sagt :
- Jag trodde jag skulle kunna komma och slippa allt tjaat .....
Då kände jag att jag kanske inte borde frågat . men vad skulle jag göra när han inte pratade med mig ?
Han satt där ett tag . och jag satt utanför ... jag började gråta ! :(  gråta gråta och gråta .... sen kom han ut igen . han var fortfarande lika nedstämd .
Vi låg och kollade på tv en stund och sen somnade Fredrik bredvid mig , fortfarande lika tyst , om inte ännu tystare .
Jag stängde av tvn , lag mig så närma honom jag kunde , men ingen respons fastän han var halvvaken .. jag vet inte varför.  hela natten vred jag och vände på mig utav oro .
Jag vaknade utav att Fredrik skulle på toaletten ... sen var det fortfarande lika tyst och jag visste inte vad jag skulle ta mig till . Men han åkte iallafall efter att vi pratat lite , han skulle hem , och jag visste inte någonting den här gången heller ..
nåväl , han sa att han skulle komma tillbaka , men jag vet inte jag ... vi får se vad världen har att ge mig .

Ingen kommer någonsin förstå hur mycket jag älskar dig , vad jag än säger och gör .....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0