Kära blogg.


Back back back, men utan förändringar .. dessvärre är allting förstört nu , jag har sett under botten på hela mitt liv . Allting är uppochner , vart ska man ta vägen ? Ska depressionen verkligen få ta över mig och mitt liv , jag som haft / har ett så underbart förhållande ! Jag kan inte förstå mig på migsjälv , allt jag gör , allt jag säger till Fredrik , det blir bara fel , som om jag vore arg på HONOM , fastän jag älskar honom över hela mitt hjärta .. Tårarna fortsätter att ta över min syn, och jag känner ingen livsglöd längre . Fredrik är arg på mig , säger att jag inte älskar honom, och att jag inte vill ha honom... men igentligen är det tvärtom , jag förstår inte vad jag gör för fel .. jag önskar att han läser dethär och förstår min depression till den yttre världen . tänk om jag endå vore lycklig , jämt ! vad annourlunda allting skulle vara då , vi kanske aldrig skulle hamnat här då ? ALLT är mitt fel ... jag förstör hans liv .
Han har nästintill lämnat mig nu, allt jag säger klandrar han ner på ...jag är alltid elakast , dummast , stördast ..
Jag tar åt mig , och inser att ja kanske är en skit .. just nu åtminstonne , men jag kan så mycket bättre . även fast de inte märks . Jag älskar honom mer än livet . förstår du det ? Jag skulle kunna dö för honom , vilket jag försökt med ....
Men jag misslyckas ... alltid är han där . han bara finns där och räddar mig från all sorg ! Han är bäst , han är allt ...

Jag skriver mer ikväll . jag måste säga hur mycket jag älskar honom nu , även fast han skiter i mig !

Vi hörs snart igen . !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0