skit



Det finns inga ord längre , ingenting som jag kan säga för att du ska förstå MIG ..men men , jag kan skita i dig ! jag KAN om jag vill ! Men jag har aldrig velat . men nu MÅSTE jag !

jaja , livet flyger vidare , och igår var jag till söderhamn med mina kära vänner Mathias och Kim . Kollade när dom åkte cross . Jag blev riktigt sugen , men min är paj än så länge , men i morgon blir det nya delar .
NÅVÄL vi hade iallafall riktigt roligt må ja säga . ett jävla liv i bussen ...Kommer bilder senare på bilddagboken,

Frrajs.bilddagboken.se


Tack för allt ni gör .


Kommentarer
Postat av: bella

Finns alltid här baby

2008-05-15 @ 01:01:34
URL: http://bellalundin,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0