Kära blogg.


Hej, 4 dagar sen nu ...känns hårt att jag fortfarande aldrig kommer ihåg att skriva blogg ... men den är inte sån stor del av mtit liv just nu , jag har så mkt annat roligt som händer i mitt liv !
Mina dagar går åt till att göra INGENTING , och då menar ja nästan ingenting! vaknar ,käkar , städar, väntar på thias , film, sover .. ungefär så ser dagarna ut ..
-
Idag skulle bli den dag då vi bokar thailandsresa.. Men självklart fick thias mindre lön än förväntat , så det blir boka nästa måndag , då vi är garanterade att båda två har pengar ! Innan dess är det bara att bestämma datum , datumet som brinner mest är 20 mars , då är det våran dag när vi kommer fram , det vill säga 21 mars., Vååran 8 månadersdag !
plus att vi hinner vara borta över min 18årsdag .. vilket thias och jag verkligen vill !

så, mina vänner .... 20 mars kan ni ju tänka på mig när jag sitter på planet till thailand och bara ÄR !

jamen justja, idag ? aa , idag då blev det ju inge boka , och ingen resturang middag heller för det bestämde ja nyss , jag tyckte att vi hellre skulle köpa hem grejer o laga mat , det är mysigare , plus att då kan vi kolla på idol samtidigt ! .
Jag är inte dum ja inte .

Tack hjärtegull för att du alltid finns för mig , du är bäst .
ThiasGyllenskepp<3


Obeskrivlig längtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0