Kära blogg.

kom just hem från alla billighetsaffären  ;)
öb,dollar,rusta ...ja ni vet ! Fick med mig massor med fina grejer .
Ny hårfäg
Tallrikar
nessecärer
hundpåsar
trasor
skurborste m. hink
bla bla bla ..
Jättefina saker iallafall .. värsta nöjd . allting blev bara ca 300 kr .


Nu ska jag snart åka och jobba , 17-23:30.
Efter jobbet åker vi hem till thias föräldrar i valbo och sover där , sen är vi där hela dagen i morgon , för på fredag så ska vi kolla på en lägenhet i bomhus , jättefin ..

Puss

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Nice blogg;)Du frågade mej för as länge sen vart jag hade köpt min volumaster... jag köpte den inne på nian på kosmetikbutiken. =)

2009-04-08 @ 17:03:26
URL: http://vanessaliberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0