Kära blogg.

gud , tiden tryter verkligen ..
Jag har aldrig tid attt skriva längre , har så mycket att göra , hela tiden ..våren börjar gå mot sommaren och jag vet inte hur bloggen kommer att se ut i framtiden ...
Har firat påsken i valbo hos svärföräldrar , ( kan man säga så? ) . Borde gå !
Vi har haft det jättemysigt , och man känner verkligen hur lycklig man är nu när sommaren är på väg ..
Lyckan håller i sig tills på måndagkväll , då man ska jobba igen . ( skämt ) . Jag gillar faktiskt att jobba , känns så skönt när pengarna kommer .. Jag ska börja spara rejält nu .

Förresten , vi har vart o kollat på en lägenhet i Bomhus , Och vi har även tackat JA till den , så Förhoppningsvis så är vi BomhusBor den 1 Juli 2009 .
Tack gode gud om det blir så .. Borde bli !

Ikväll kanske vi ska till venna och mysa , kanske grilla körv ? =D vem vet..
Nu ska vi till mammsen och göra ordning lunch , vi ska även sova där och jag kommer antagligen inte ha nåt inteernet .

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0