Kära blogg.

nu har thias åkt , och själv funderar jag på ifall jag ska ta en sväng till hemlingby ? Men jag väntar nog på thias !
skulle va värsta mysigt att åka dit o grilla korv o mysa , nästan så jag funderar på att ringa mamma o säga att hon också ska följa med ..
Imorgon blir det jobba , fredag blir det jobba , lördag blir det jobba ...alla tre dagarna jobbar jag kväll. Synd att ja lärade jobba just på lördagen då man skulle firas utav pappa=/ men men , det kommer ju fler dagar , får vel bli på söndagen istället ..
Har nyss vart ute med svea en stund , hon blev helt slut så nu deckade hon på bäddsoffan , hon är så himla fin !

Hoppas thias kommer hem nu snart och att det inte var någe fel på honom , inge allvarligt åtminstone ...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0