Kära blogg.

ännu 3 timmar avklarade , rätt snabba 3 timmar om jag ska vara ärlig !
Ja , då har man kommit hem igen  , känns riktigt skönt även om det bara var 3 timmar , men det är ju tid och pengar det också , så det är ju perfekt ..
Igår skaffade jag VUXENPOÄNG förresten , jag gick och skrev in mig på arbetsförmedligen , tänk er ...jag på arbetsförmedlingen , jag fattade typ noll utav vad tanten sa , plus att jag heller inte fattade ett skvatt av sakerna man skulle göra på datorn , men inskriven blev jag ...känns tryggt
kanske får man ett heltidsjobb tids nog?

Nu ska jag ta en långdusch och sen måste vi hitta på någonting för jag vill verkligen inte bara sitta hemma idag !
Skulle vara skönt att få i mitt löshår snart , funderar på att fråga malin om hon inte kan kirra det på mig nu i helgen då jag inte jobbar och hon inte går i skolan .. =)
Jag måste försöka få mitt hår fint , typ en fon blond färg , nu ser den så himla fejkad ut och inte alls okej alls ...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0