kära blogg .

Då ska man iväg och jobba igen då=) samma tid som vanligt ...11-14.
i morse vaknade jag utav att svea flåsa mig i örat , hon va skit kissnödig(!) , så thias skulle precis sätta på henne kopplet så började hon kissa i sängen =O helt sjukt .. men då rappade vi i för henne och det blev bara lite (") kiss ,, mer att tvätta , Jipppi?
Ja , jag jobbar i morn igen sen på lördag morgon har jag tvättstuga från 7-11. härligt att bli av med all lorttvätt som verkligen ser ut som ett berg i klädkammaren.

Idag efter jobbet ska jag hem o duscha bara , sen ska vi nog försöka laga nån gó mat , får se hur det slutar ..
från lördag tills tisdag är jag ledig iallafall , sen jobbar jag onsdag torsdag fredag igen . Känns skönt nu inför lönen i maj . Längtar !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0