kära blogg .

Åh vad skönt att vara hemma =D
har vart och jobbat från klockan 11 , skönt att äntligen få komma hem . Thias åkte till skolan halv 1 så svea var hemma ensam totalt i 2 timmar , och hör och häpnad (!) hon kissade inte på golvet ... rev inte sönder nåt , stökade inte till ... aa ni hör!
hon låg helt tyst innanför dörren och sov , så himla söt !! sen blev hon så himlans glad när jag öppnade dörren så jag blev tvungen att lyfta upp henne så hon inte skulle kissa på sig ( vilket hon brukar göra ) ..
Åh jag älskar henne så himla mycket , hon har blivit så stor . lillfisen <3

Nu ska jag ta en dusch och byta kläder , malin och ida kanske ska kika förbi en sväng , hoppas ..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0