Kära blogg.

Då är man uppe igen och ser fram emot 3 timmars jobb .
ska bli så skönt att vara ledig nu i 4 dagar , ska umgås med min älskade thias hela tiden .
Jag älskar honom mer än allt .. och våran resekassa börjar redan ta sig , vi har några hundra kronor i sparburken redan.
antingen blir det en liten resa nu i sommar , elle så spar vi vidare tills i vinter , men det lutar åt att åka bort i sommar ..
Jag tänker på en sak , jag ska nog bjuda med en viss person , den skulle bli överlycklig ...
Ska se hur mycket jag får jobba !

Puss

Kommentarer
Postat av: venna

skaru ta med max på äventyr ;P heh saknar dig :(

kan väll ses nån da fast ja är här <3

2009-04-17 @ 10:57:55
Postat av: Wickan Ahlin

och du ska åka med mig :D

2009-04-18 @ 23:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0