kära blogg .

godmorgon världen, vilken underbar dag !
solen skiner och vi vaknade klockan 8 , en hel fin dag framför oss .. Idag småste jag nog ner på stan , mitt smink är slutt, det känns tungt , nerrå ! Nej men det känns skönt att ha iallafall , även om man inte ska använda det just nu .

Vet inte riktigt vad som mer ska ske , men det visar vell sig . Är så grymt sugen på att grilla nu när sommaren är på väg , men jag har ingen engångsgrill . skit surt .
missade tvätttiden igår så boka ny sån lär man ju göra iallafall .
Shit , om 2 månader måste vi flytta härifrån , fan va jobbigt det känns =/  men det är ju skönt också att slippa alla utgifter , eller alla o alla men internet iallafall .

Nej nu blir det en lång och skön dusch som står på tur ,
puss så länge

ps , har inte hämtat kameran ännu så det blir lite tomt ( på nya bilder iaf ) ,



Jag saknar thailand , förhoppningsvis åker vi dit i mars igen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0