Kära blogg.

thias är fortfarande på Sjukan men är snart på väg hem, längtar =(
själv provade jag nyss "ideén" med hela tatueringen på foten , det var att jag skulle ha mina svarta gladiatorskor och att de skulle passa ypperligt , och så sant som det är sagt ; Det passade Kanon !



och bilderna är fortfarande Klickbara .
Vad tycks?,

ideén med det hela är att jag inom kort ska bygga på tatueringen så det går upp på benet och slutar strax under knäet , vilket jag funderat på ett bra tag . Ska höra med johannes om han har några sjuka ideér om vad som skulle bli snyggt på just mig.



Får se om det blir någe hemlingby idag , Thias mår fan =/   !
åh stackarn , han mår så dåligt !!!
älskar dig hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0