Kära blogg.

äntligen duschat färdigt.
tog en långdusch , riktigt skönt med nyrakade ben och fräscht hår , eller vad säger ni ?

Klockan 5
ska vi käka middag hos familjen Gyllenskepp , innan dess ska jag och mina två bästa promenera till Boulognerskogen och mysa , käka lunch och ha allmänt mysigt .
Ska kanske förbi stan också och köpa en foundaition , fast det blir en omväg så kanske imorgon ..
hoppas det blir jättevarmt ute så man slipper ha jacka , man blir verkligen glad av sommarvärmen som är på väg.

idag får ja tillbaka min kamera , så ikväll kommer förmodligen lite nya bilder om vi inte sover i valbo förstås , men det tror jag itne . Blir så himla mycket packning att ta med sig då !





Svea är så himla söt ,nu tror jag att hon har tappat alla sina mjölktänder , kanske nån enstaka kvar !
Hon är sådär fulsöt nu när hennes framtänder är så stora jämfört med dom andra tänderna haha . Hon har även gått och blivit rumsren , helt .. eller ja  , när hon blir glad kan hon kissa en liten liten skvätt.
hon väger nu 16 kilo , vilket är helt ofattbart , hon vägde nyss 3 kilo tycker ja . Men men , skenet bedrar , dock är hon ju fortfarande liten .. hon är lite mer än 4 månader bara .
I sommar ska vi byta foder till vanligt "vuxenfoder"...skit skönt , fodret blir typ 50 kr billigare och man får 5 kilo mer ungefär.




Nyhämtat bebis , dag 1


nu ska jag leta på nå kläder och sätta på platttången .
Förresten , löshåret kanske åker i ikväll också om malinG har tid .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0