Kära blogg.

åh , jag älskar robinsson , det är alltid så spännande =D
tröttsamt att billing åkte =/ , besviken ! Men det är ju bra att jarmo är kvar iallafall ! =D

nåväl ,nu måste jag sova , måste upp o jobba i morgon 11 - 19 , så himla jobbigt .. jag är helt slut !
Min kropp vill bara vila och tas omhand med ex ; hårfärgning, ögonbrynsnoppning , hårförlängning och skrubbning .. tur att jag är ledig ett par dagar efter imornkväll , ska bli så skönt att hinna med allting .
Sen blir det ju schysst lön i maj med , ska bli härligt att få komma bort över en dag sådär ..
Grönalund blir det först den 30onde maj , sen blir det vell till att åka någonstans i juni också , i början på juni . Iallafall för min del , då jag inte tänker vara i närheten av Gävle på nån jävla Fittstudent ..
-Studenten kan bara =D UTROTA STUDENTEN =D !

Tur att thias är det bästa jag vet & att jag alltid kan lita på honom .
TUR ATT DET FINNS POJKAR SOM DIG THIAS .

Nån som har lust att åka bort för ett par dagar över studenten ? =)

Puss och gonatt !

Kommentarer
Postat av: frida

Varför vill du inte vara i stan på studenten? : )

2009-04-27 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0