Kära blogg.


Idag jobbade jag till klockan 19 , sen var ken och thias så snälla så dom kom o hämtade mig på jobbet så ja slapp åka byss , Snella pöjkar !
Imorgon är jag ledig , äntligen !
Då ska jag försöka fixa med mitt hår , ska även försöka hinna till mamma på eftermiddagen för att tvätta .. har så jävla mycket tvätt känns det som , uch det är så jobbigt att inte ha rena kläder ..

thias ska till skolan imorn så jag blir ensam . Skulle vart kul att träffa venna , men hon verkar ju ha dött , hon svarar inte på mina sms och när jag ringer , så nu är jag lite ledsen .
hoppas hon svarar i morn iallafall .



Läste i tidningen att Insane hade tvärstannat 3 gånger under premiärdagen på grönalund .. tråkigt . Men som sagt så är det ju faktiskt inte så konstigt , den finns ju bara på ett enda ställe i världen  , och de är sverige , rätt grymt.
Längtar tills jag får provåka den  , ska bli härligt att se hur stor effekten är egentligen. Det är som sagt fler gkrafter än Frittfall , och den är ju helt okej .. så det ska bli spännande !
Frittfall tilt och Jetline är mina favoriter hittils på grönalund.
vilken är er favoritkarusell ?

puss och gonatt

Kommentarer
Postat av: emma

men Frida, det finns ju liknande i tex spanien. Men sveriges är störst :D

2009-04-27 @ 17:33:56
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0